kawan-kawan nana

Sunday, 3 November 2013

tumpang gembira

Assalamualaikum :)

Rasa seronok sangat orang yang nana sayang dah kawin nana pun tumpang gembira ,walaupun dalam kegembiraan nana ,nana sedih juga satu gambar pun nana tak de bersama akk mimie tengok orang lain bergambar rasa seronok je tapi tak pe lah mungkin tak de peluang janji nana dan family nana dapat memberikan yang terbaik pada majlis perkahwinan akk mimie Alhamdulilah syukur sangat semuanya dah selesai

Bahagia nana rasakan akk mimie dah lama tunggu saat ini ,nana tak nak akk mimie sedih lagi ,seronok rasanya tak tahu nak cakap macam mana dah. hari ni nana baru bagi hadiah semalam tak sempat nak bagi sebab penat sangat gan katering ayah nana ni .walaupun hadiah nana dan cinta nana bagi tak seberapa tapi nana harap akk mimie tak lupakan nana sebab nana sayang akk mimie  ,dah nana anggap macam kakak nana sendiri ,Ni hadiahnya bantal yang telah dilukis gambar pasangan ni
cantik tak hehe :)




 kak mimie dan abg najib 

nana harap akk mimie dan abg najib suka dari nana dan cinta nana .nana  dan cinta nana doakan semoga akk mimie dan abg najib bahagia selamanya ,dan kekal ke hujung nyawa.
Amin :)



3 comments:

Sya Mimie said...

alololo.. xmo la sedih2 syng.. akk pun syng nana juga.. nana tahu x, hadiah ni hadiah palinggggggg mahal tau.. bukan sebab harga nya je.. tapi hadiah ni akan kekal sampai bila2.. :)

gambar nana banyak time jadi pengapit akk.. ;)

Nor Farhana said...

hehehe tu lah dapat jugak nana bergambar gan akk hehe ,nana bagi hadiah tu sbb istimewa sangat untuk akk kalau blh nak simpan bantal tu hehe x de lah main2 je hehe .

Sya Mimie said...

hehehe. tu la.. bntal tu memang akk xbuka pun lagi dari plastik dia.. hehe.. syng klau kotor..

jom singgah sini