kawan-kawan nana

Tuesday, 29 January 2013

strees....

Assalamualaikum 
:(
Hari ni pertama kali nana tak tidor sampai pagi ,nana pun macam tak percaya je ah sakit kepala nana fikirkan pasal laporan yang nana kena buat .Nana ingatkan kumpulan nana tolong siapkan rupanya tidak diorang semua mengharapkan nana sorang yang buat sedih betul nana sampai dah give up dah erm tapi nana kuatkan jugak semangat nana .insyaallah malam ni nana siapkan jugak harap-harap begitu lah 

Bagi nana memang tak adil pihak adtec ni buat kumpulan bagi setiap pelajar yang telah ditetapkan ,nana tak marah sangat cuma bagi lah nana peluang untuk pilih ahli kumpulan nana sendiri ,ini tidak dapat kumpulan yang susah nak buat kerja semua mengharapkan nana ,memang nana ni lembut tapi jangan mengunakan kelembutan nana ni sebagai satu kepetingan diorang fikir lah nana jugak nana ni ada hati dan perasaan tapi diorang tak fikir pasal tu pun ,

sedih sangat hai nasib nana memang cam ni kut dari tempat belaja yang lama pun sama je ,bila lah nak berakhir nana harap lepas belajar ni dapat lah nasib yang lebih baik insyaallah .itu saja untuk malam ni selamat malam semua 
 

5 comments:

EyRa said...

ksian nana...sabar yew.tula,susah kalau brkumpulan ngan laki nie

Mimie Najib said...

akk paling tak suka buat kje berkumpulan..mcm2 ragam..pastu kita yng kena..sabar ye nana..tak pe la..biar nana yng susah..nti lama2 nana yng cekap dalam kerja tu..

Nor Farhana said...

tu lah nak buat cam mna terima jelah akk dah berapa hari nana nangis pasal benda ni bila nak berakhir sabar jelah

Nor Farhana said...

entah lah akk nana sabar je lah ,dah berapa hari nana nangis pasal benda ni je geram nana .bila nak habis kat sini akk

Nor Farhana said...

fatin pun sabr ye nana pun tahu fatin stree gan kumpulan fatin kita sama2 bersabr ye

jom singgah sini