kawan-kawan nana

Saturday, 11 May 2013

Tunggu Detik-Detik yang dinantikan.... :)

Assalamualaikum :)

Lama ye nana tak update blog sibuk sangat sekarang lagi-lagi nak habis belaja kat sini (Adtec ShahAlam ) tapi tak pe tinggal berapa bulan je kat sini Alhamdulilah boleh lah hilangkan stress sem ni makin rasa banyak pulak tekanannya sabar je lah .walaupun rasa nak nangis tapi tahan je lah .tu dipanggil lumrah dalam pembelajaran, tapi  nasib baik ada kawan-kawan yang terbaik disamping nana kat sini.
Haaaaaa rasa tak sabar nak tunggu hari yang dinantikan hari bahagia kakak nana tinggal lagi 2 mingu lagi akan menjadi seorang isteri dan insyaallah menjadi seorang ibu rasa seronok sangat sebab macam tak percaya kakak nana tu akan kawin hehehe.tinggal lah nana sorang yang belum kawin dalam keluarga ha sedih ye takde lah kawan lepas ni nak gaduh2 bak kata abang-abang nana kita orang ni dah macam anjing gan kucing hehe pantang jumpa mesti gaduh hehe kelakar betul walaupun kitaorang ni kuat gaduh sebenarnya gaduh-gaduh sayang nana sayang dengan kakak nana dia lah sorang kakak yang nana ada .Tapi tak pe asalkan kakak nana bahagia dengan insan yang disayangi .nana akan sentiasa doakan diorang dipanjangkan jodoh .
Amin.....

Bayangkan kakak dan abang ipar naik motor 
macam ni mesti kelakar hehe
 
Rasaye kalau balik nanti mesti nana asyik kena ni gan orang kampung bila pulak nak kawin itu mesti diorang tanya lah biasa lah anak manja ayah hehe .kakak nana tu tak selalu gan ayah nana je selalu dengan ayah habis lah rasa nak lari je kalau makcik-makcik dengan pakcik-pakcik tu nanti tanya .hehe kelakar betul lah orang kampung nana ni sibuk je hehe .hari tu masa tolong ayah buat katering kat kampung tu pun asyik tanya je eii  geram tapi nana tak kesah nana gelak je hehe .sebab nana pasti akan jawab tanya lah ayah hehe .lagi pun ayah nana ni faham nana dah ada teman yang tersayang .hehe..
Sebenarnya nana tengah takut ni kena jadi pengapit kakak nana ha aduh habis lah malu betul tapi tu lah kena berani kan jugak tapi nana harap ada kawan kakak nana tu nak offer jadi pengapit dia lagi bagus baru best nana nak buat keje yang lain hehe .harap-harap lah tak jadi pengapit nanti hehe 
sampai disini je lah cerita nana hehe .nanti gambar kawin kakak nana insyaallah nana masukkan kat dalam blog ni tgu yek hehe .
ok assalamualaikum :)




3 comments:

Mimie Najib said...

sedih la pula tak dapat pergi knduri tu akak.. sebab kt kmpung akk pun ada knduri.. erm..xpelah, nanti tgk gmbar je la kan..

kuatkan semangat tuk belajar..sikit je lagi perjuangan.. =)

Nor Farhana said...

tu lah sedih nana akk x dapat datang .x pe lah nanti nana bg akk tgk gambar yek....

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.33
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

jom singgah sini