kawan-kawan nana

Friday, 16 November 2012

Hari yang Indah ......

Assalamulaikum :)

Hari ni nana nak cerita pasal hari yang paling bermakna untuk nana dan kawan2 tak lupa juga orang yang nana sayang .Pada 06/11/2012 nana dan kawan2 dijemput hadir dalam majlis Konvokesyen iljtm bagi diploma dan sijil dekat PICC memang best sangat ,macam-macam jadi pada hari tu sampaikan balik-balik terus deman lah sebab penat dengan ribuan orang yang datang walaupun x sampai lah ribu cuma perumpamaan je hehe .Ha nana nak cerita perasaan nana bila sampai kat PICC tu ,memang lah seronok tapi nana sedih nana kecian kat mak dan ayah nana diorang dah lah tak sihat tapi sangup datang semata -mata nak tgk nana dapat anugerah ni tapi apa2 pun nana berterima kasih sangat kat family nana yang datang untuk tengok nana .Nana sayang kat mak dan ayah 

ni lah gambar ayah dan mak nana :)

Hari tu jugak memang seronok sangat sebab dapat jumpa kawan-kawan yang belajar kat tempat dulu , lama x jumpa diorang sebab masing-masing jauh hanya beberapa orang je yang sambung belaja gan nana. Gembira sangat bila nampak diorang tapi ada jugak yang tak bertegur sape mungkin masih ingat perkara yang lepas x pe lah apa-apapun nana harap diorang akan berbaik satu hari nanti insyaallah :).Nana nak cerita  ni masa pendaftraan konvo tu memang ramai sangat sampai asyik berlanggar je gan ramai orang rusing jugak tapi terpaksa lah redah jugak walaupun rasa dah nak termuntah hehehe tahan je lah .masa nak masuk ambil jubah tu memang kelakar sangat ada ke orang yang jaga jubah tu dia bagi kat kami saiz yang besar memang kelakar lah macam jadi orang yang gemuk sangat hehe ,ada sorang kawan nana ni dia dah lah kecik bila pakai nampak lagi kecik lah sampai kitaorang nak tergelak gan dia .tapi dia ok je tak kisah orang nak kata apa kat dia,dia terima je .Bagi nana yang paling best masa masuk dewan tu terasa macam orang terhormat pulak sebab masa kita orang jalan semua bagi laluan hehe rasa bertuah sangat ,sebab apa yang nana usaha selama ni telah tercapai dan sekarang nana akan belajar bersungguh -sunguh untuk masa depan nana dan mengubah hidup keluarga nana..insyaallah :)

ini gambar kawan-kawan nana :)

masa ni dah nak blik dah :)

Dan ini pulak gambar orang yang nana sayang tapi sayang ye masa konvo ni kami tak sama-sama ambik sebab majlis tu dia berlangsung dalam 2 hari ,nana 6/11/2012.dia pulak 7/11/2012 sedih jugak tapi tak pe lah nana harap diploma nanti kami akan sama-sama ambik insyallah harap-harap macam tu la .walaupun kami masing-masing berjauhan tapi kami tetap bersama dan berjaya bersma-sama 
amin :)

Terima kasih kalau ada yang sudi membaca cerita nana ni :)
TQ:)


4 comments:

Mimie Najib said...

alamak..menitik airmata akk baca cite nana ni..*airmata kebahagiaan*..
apa2 pun tahniah buat nana..yela, akk dah tak mungkin akn merasa pakai jubah tu. takpe lah, Allah dah bg rezki lain untuk akk kn.. :)
InsyaAllah, klau ada rezki akan datang, harap dpt konvo sama2.. :)

aik, gmbar bawah tu..ahaha..xpe2..dihalalkan tuk ambik..hehe

Nor Farhana said...

hehehee nana pinjam gambar tu akk hehe .akk terima kasih ye bca crita nana ni ,ini je yang mampu nana tulis hehe .gambar dari akk tu sory ye akk hehe ,nana x de gambar dia konvo akk hehe

Mimie Najib said...

ala, xpe..ambik la..sama2,,kita kena la bca apa yng orng dh tulis..baru penat lelah kita tu dihargai kn..
bru orng pun akn membalas balik nti..

QasehnyaRania said...

alhamdulillah :)
tahniah nana..
ada rezeki sambung tau..

jom singgah sini