kawan-kawan nana

Saturday, 17 November 2012

Teringat Sikecil

Assalamualaikum 

Selamat pagi semua ,pagi ni nana rasa bosan sangat tak tahu nak buat apa ,hari ini pulak hujan pulak tu buat badan rasa lemah je ni nak buat apa-apa pun .kawan-kawan nana semuanye tak de masing-masing balik kampung tinggal lah nana sorang kat dalam bilik ni sedihnye, rasa nak balik je tapi tak boleh sebab baru je balik mingu lepas akan lah nak balik lagi kan nanti habis pulak duit . bila sorang-sorang ni rindu pulak kat semua yang nana sayang hilang rasanya bosan tu hehe, ha yang paling nana rindu ni kat anak-anak buah nana yang comel dan nakal sangat  ,geram pulak kalau teringat kat sikecik ni hehe 

ni nama dia khairunisa alisya yang paling nakal hehe :)
kalau balik rumah je pasti dengar mulut bising kecik ni sekarang ni mulut sikecik ni tak boleh berhenti bercakap sampaikan nana rasa nak pengsan dengar dia cakap hehe tapi tak pe dia lah buat nana rasa ceria selalu ,nana tak pernah bosan pun kalau sikecik ni ada kat rumah bila nana balik .Tapi yang paling penting bila nana tak de kat rumah dia buat opah dan atuk dia sentiasa gembira dan jugak tak buat rumah tu sunyi dan sepi .:)

nak buat iklan jacob sat hehe  :)

ni kakak kepada alisya nama dia khairunisa aliya :)
comel x hehe .
aliya ni sekarang dah 4 tahun dah nak masuk 5 tahun pun yang ni manja gan nana sebab masa kecik nana yang jaga kalau nana pergi mana-mana mesti nak ikut kalau tak bawak pasti dia menangis sampai tertidor lah hehe sabar je lah 

yang ni nama di muhamad asyraf dah besar dah sekarang 
nak masuk darjah 2 gambar ni masa dia kecik


yang ni pulak nama dia putra irwan shah ni cucu mak angkat
  dah cam ank sedara dah sebab masa kecik nana yang jaga dia, sekarang
 dah 3 tahun pun tapi dah jauh gan nana sebab ikut ayah dia  merantau hehe 

yang ni saja je ambik  gambar asyraf masa kecik 
comel sangat nana suka tengok gambar ni :)

Dan ini  pulak baru je lahir pada bulan 10 hari tu tapi sayang ye 
nana tak dapat pegang dan tengok dia lagi sebab masa dia lahir nana kat tempat belajar
 ,bila nana balik cuti sikecik ni dibawa pulang rumah opahnya yang dekat pahang 
,nana hanya dapat tengok dalam gambar je :)
tak pe lah nanti bila dah habis pantang pasti nana dapat pegang dia dan jaga sikecik ni 
sebab lagi 3 mingu nana nak balik kampung dah lama pulak tu, 
cuti semester nana kali ni x sangka pulak sampai sebulan lebih wah best yeee hehe :)
ok lah sampai disini je lah cerita nana untuk hari ni 
terima kasih yang singgah kat blog nana ni 
:)

2 comments:

~didiey~ said...

ramainya anak buah! sume chumel2 plak tu..

psst~xdalah hari2 pakai perfume tu..haha!

Mimie Najib said...

nana, yng bby bawah tu, yng bby baru tu eh..comelnya dia..ppinya amboi..bukan kemain labuh..heheh

jom singgah sini