kawan-kawan nana

Sunday, 21 September 2014

saya pilih awak

Assalamualaikum semua :)

hari ini tiba-tiba rasa nak baca novel semula kalau tidak malasnya nak baca ada je tak kena hehe dulu rajin sangat sampai pinjam kat kawan-kawan ni buku-buku novel yang menarik yang paling nana minat satu novel ni tajuk dia  tika rindu berlagu seronok sangat cerita dia memang tak jemu lah nak baca nana rasa dah 10 kali nana ulang baca cerita dia ni

                                                       
                                             ha ni muka kulit depan novel yang nana minat tu .


Tapi hari ni nana tak nak baca lah novel tu nana nak baca novel yang dah lama nana beli tapi tak baca lagi tak tahu lah seronok ke tak nana pakai beli je sebab nak habiskan BBIM yang nana dapat hari tu boucer buku adalah dalam RM 250 jadi lah sape nak bagi kan kiranya bersyukur sangat dapat boucer ni Alhamdulillah


  
  ha ni lah novel yang nana nak baca tu  harap-harap lah cerita ni menarik ok lah sampai disini lah cerita nana 
assalamualaikum :)


4 comments:

Sya Mimie said...

akk xboleh dah nak baca novel.. zahra tak bagi can.. haha

Nor Farhana said...

hahaha zahra tdor akk baca lah cian mama x dpt baca novel dh .
zahra nak manja gan mamanya la tu sbb tu bg can hihi

Sya Mimie said...

Dah x sempat dh nk bca kalau dia tdo pn nana.. Nk mndi pn kdng xsmpat, apatah lg bca novel.. Haha..

Sya Mimie said...

Dah x sempat dh nk bca kalau dia tdo pn nana.. Nk mndi pn kdng xsmpat, apatah lg bca novel.. Haha..

jom singgah sini