kawan-kawan nana

Thursday, 27 November 2014

ALAHAI SI MANJA :)

Assalamulaikum :)

hari-hari nana cerita dengan gelagat si kecil yang comel hai geram ye tengok anak-ank buah nana ni kadang-kadang nakal kadang-kadang terlebih manja beno hehe tapi nana tak kisah janji besar nanti harap diorang jadi anak yang berguna dan soleh dan solehah 

nana nak kongsi sebar sedikit gambar yang bagi nana, nana rasa menarik dan menceriakan hati nana hihihi tak kisah lah orang tak suka janji nana suka hihi 




ni gambar masa raya tak sangka pulak diorang boleh pakai baju warna merah 
dari kiri tu namanya aliya , mia ,wafi, ashraf dan alisya 





ha yang ni namanya muhamamad nor hafiq
 pandai tak di selfie haha :)




 ni namanya khairul aidil fahmi gambarnya takde sangat
 jadi nana pilih gambar yang ni jelah 



ni dah macam anak buah nana je namanya hani zulaika
 comel tak dia sengih hehe



dan ini zahra khadijah walaupun kejap je jumpa
 tapi manja sangat hihi

ok lah sekian 
:)

2 comments:

Sya Mimie said...

Ehhhhh.. Mna dpt gmbr zahra tu.. Nana tngkp sndri eh.. Klkar muka zahra.. Hehe
Sume comel2.. :-)

Sya Mimie said...

Ehhhhh.. Mna dpt gmbr zahra tu.. Nana tngkp sndri eh.. Klkar muka zahra.. Hehe
Sume comel2.. :-)

jom singgah sini