kawan-kawan nana

Thursday, 27 November 2014

KONVOKESYEN ILJTM 2014 :) PART 2

Assalamualaikum :)

Ha ni kisah hari konvo kekasih hati nana ,nana dapat pergi jugak tengok atas kejayaan dia seronok sangat konvonya berlangsung selepas hari nana konvo pada 12/11/2014 ha 2 hari nana ke 
PICC PURTRAJAYA. Walaupun hari semalamnya nana balik lewat malam tapi nana tak penat pun asalkan nana dapat pergi tengok hari kejayaannya .

lagipun boleh lah nana sembang bersama kakaknya dan anak sedaranya lama tak jumpa biasa lah macam-macam kami cerita hihi .hari yang seronok bagi nana jugak :)


Merasa lah jugak tangkap gambar sama pakai jubah :)
tu pun pinjam kat kawan dia hihi


masa tangkap gambar ni tak sedar pun topi ada
 atas kepala sabar je lah hehe :)

ha ni lah kakak dan ank sedara cinta nana 
comel tak hihi:)



ok lah sekian 




2 comments:

Sya Mimie said...

Mekasih nana sbb sudi temankan akk.. Zahra syok buli acik nana.. T___T dia thu nti susah nk jmpa kn.

QasehnyaRania said...

alhamdulillah tahniah
belajar tempat yg sama erk ?

jom singgah sini