kawan-kawan nana

Thursday, 27 November 2014

KONVOKESYEN ILJTM 2014 :) PART 1

Assalamulaikum :)

Alahai lamanya tak update macam-macam masalah yang terjadi tapi sekarang ni malas lah nak cerita pasal masalah tu ,hari ni nana cerita pasal konvo nana.
konvo nana berlangsung pada 

11/11/2014 

Seronok sangat sebab jumpa kawan-kawan yang sama belajar dengan nana , syukur sangat sebab berjaya sampai akhirnya walaupun banyak dugaannya tapi Alhamdulilah selesai perjuang ku . tapi bila diingatkan semula masa belajar dulu sampai menangis kelakar betul macam budak-budak hihi, ha tak tidor malam tu nana rasa ok je sebab lebih baik tak tidor dari tak siapkan kerja yang diberi  tapi ini hasilnya yang penting masa belajar kena korbankan masa dan tenang apabila mengahadapi kesukaran dalam apa-apa pun. ok lah tak mau cerita panjang-panjang nanti penat pulak nak baca
 hihi :)

ok nana kongsikan sikit gambar hari nana konvo 










banyak lagi gambar tapi ini jelah yang dapat nana kongsikan pada semua 

ok lah sekian:)

1 comment:

Sya Mimie said...

Tahniah buat nana dan semua.. :)

jom singgah sini